lite update

hej, sitter vid datorn och laddar över lite musik till mobilen just nu. igår hände inte så mycket firade påsk med släkten lite och på kvällen träffade jag sofia en stund. när jag kom hem la jag mig i soffan med min syster och min mamma och kollade på film. babbo kom hem vid tolv och då var han snäll och tog med mat från restauragen med hem så jag åt lite sen gick jag och la mig. idag händer inte så mycket ska täda mitt rum och rensa igenom mina kläder har jag bestämt! imorgon kommer sara hem *happface* har saknat henne såhäääär mycket har varit riktigt tråkigt att hon varit borta hela lovet. men nu ska jag stänga ner datorn och sätta igång med mitt städande hoppas ni får en härlig dag.




random bild på mig. ful jag vet.

/R'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0