Andersson

Har inte hunnit boggat så mycket på sista tiden, men nu sitter jag här med miss andersson och bloggar, vi har mest varit hos henne men nu är vi hos mig. dem senaste veckorna har jag mest varit på gotland men i går sov ebba hos mig och i förrigår så träffade jag Ida och Rebecca en liten stund har inte träffat de tjejerna på hela sommarlovet. fixade naglarna på salong med ebba igår :D sen gick vi hem till mig och sen kom hennes mamma och hämtade henne. men du ska jag vara med andersson ska gå och köpa lås till skåpen i morgon! :(


ebba
sara

PUSS//SARA

Kommentarer
Postat av: Ebba

2010-08-18 @ 16:46:31
Postat av: Miss Andersson

Söta sara<33333

host*FinaHost mig:)

2010-08-18 @ 16:49:15
Postat av: Sara

HAHA ja finaste ebba!

2010-08-29 @ 11:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0