Älskade älskling!<3

De här har ebba skrivit till mig!<3<3<3

Jag har fan bara kännt dig i ett år, men det känns som en evighet! Du är så himla vacker! Du är som en syster till mig, för vi gillar typ exakt samma saker, du är typ min tvillig! haha, älskar dig hjärtat, och glöm inte att alla kräftor har lika mycket värde! ;)
DU ÄR DEN SÖTASTE SOM FINNS, DU ÄR DEN FINASTE JAG VET, DU HAR ALLT DET DÄR SOM ALLA ÖNSKAR SIG, JAG DIGGAR DIG! haha, vår humor!
MY LITTLE SUNSHINE!♥♥♥
jag älskar dig baby! det går fan inte heller att beskriva! Jag finns alltid här för dig!♥♥♥♥ glöm inte det! Du och jag forever and ever
OCH DU KOMMER ALLTID HA EN PLATS I MTT HJÄRTA, EN JÄVLIGT STOR BIT!♥

GUMMAN JAG KOMMER ALLID ATT ÄLSKA DIG!<3

Kommentarer
Postat av: Ebba

baby<3

2010-12-08 @ 20:42:27
URL: http://ebbaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0