Ebba Adolfsson!

Älskar dig Ebba Adolfsson <33
 Jag kommer aldrig att släppa taget om dig! Allt med dig är perfekt! Du är sötaste, snällaste,finast,gulligaste,roligaste aa listan kan hålla på flera sidor! Jag älskar allt med dig, du är min första riktiga bästvän och kommer alltid att förbli det! Vi har allt gemensamt, mandarinburkar, hatar när folk smaskar (elr i ditt fall när din mamma äter fil xD Mina finaste minnen har jag med dig, bieber freaks, mini o totti. Kommer ihåg när min katt hade dött och vi låg på min säng och stört grät!<3 Kommer du ihåg första gången du var hemma hos mig? när så fort vi kom hem var tvungna att städa bussen x)Kommer du ihåg när "enligt dig" jag försökte våldta dig med mitt läppglans XD
Elr när vi sov hemma hos dig och jag sov innerst och du satt med datorn o jag ville att du skulle sätta på dom där killarna med guitar hero girtarerna från idol, men det gjorde du inte och när jag blev sur så satte du på dom?x)<333 Elr när vi gjorde våra armband på träslöjden?<3 Elr den gången vi var på coop och tog dom där nyckelringarna elr vad det va, och din var mkt finare än min?x)<33
Eller när jag sprayade den där sprayen i din röv så du luktade jätte gott på dina "privata delar" MINNEN FÖR LIVET!<33333333333
Det känns som vi glider ifrån varandra gumman, vill aldrig förlora dig!
Gör vad som helst för att gå tbx till den tiden när vi var som tightaste!
Älskar dig no matter what happens! Glöm aldrig det!





Kommentarer
Postat av: CH

Vadå tog? Ska du börja få henne att stjäla nu också? Det har gått liiiite för långt kanske ;)

2010-12-27 @ 00:57:32
Postat av: Ebba

ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA, DU ÄR BÄST OCH VI SKA INTE GLIDA IFRÅN VARANDRA! ALLA MINNEN MED DIG ÄR OSLAGBARA! JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET ATT DET GÅR INTE ATT BESKRIVA. MIN FINASTE VÄN, FINNS ALLTID HÄR FÖR DIG!

2010-12-28 @ 00:59:14
URL: http://ebbaadolfsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0