Towe:D

Juste i fredags fyllde Towe år. och jag och ebba gjorde en present till henne en bok med bilder på henne och text som vi hade skrivit hon blev jätte glad och sa att det var den bästa presenten hon kunde få! då började jag nästan gråta för hon gjorde nästan det!<3 hon blev så rörd att vi had gjort den till henne, var jätte kul att hon gillade den<3 hon skrev ett jätte fint brev till oss började gråta när jag läste det! <3
HOPPAS DU HADE EN UNDEBAR FÖDELSEDAG GUMMAN ÄLSKAR DIG ALLTID I MITT HJÄRTA TOWE! <3<3<3
 brevet från TOWE<3
//sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej mest av allt älskling ! <3

2010-09-12 @ 22:56:05
Postat av: Sara

Älskar dig mer!<3<3

2010-09-12 @ 23:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0