godmorgon

hello, saras bloggläsare. rebecca här igen:) jag vaknade nog för en halvtimme sen ungefär haha inressant i know;) idag ska jag väl typ bara vara hemma orkar inte göra nogånting tror jag men vi får se. gårdagen var iaf lyckad:) när emelie var påväg hem så hämtade de upp mej hemma sen så åkte vi hem till henne. där satt vi först lite vid datorn kollade på musikvideos haha, sen drog vi ut en snabbis sen tillbaka käka middag sen ut en längre stund och tog lite bilder:) efter det stack vi tillbaka hem och sen drog vi till konsum och köpte lite chips och sånt och tjockade oss med framför aa vad nu programet hette men det bvar sjukt kul iaf. men nu ska jag inte skriva mer ointressanta saker. vi höra nog senare

/rebecca


aa, en random bild på darja jag, ina och emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0