Ajjjj!!! Mitt jävla öra!

Har skit ont i mitt öra sen jag tog hål i de:(
När vi va i stinsen o skulle ta hål så hade jag sagt flera gånger att det inte gjorde ont och så för jag "trodde" jag kom ihåg hur ont de gjorde från förra gången jag tog hål som var typ för 5-6 år sen? hahahaha  men de kan jag tala om att de gjorde väldigt ont!!!! Och nu kan jag inte sova på höger sida för jag tog hålet där och jag sover alltid på höger sida!:( 
ASSÅ JAG KAN INTE ENS RÖRA MITT ÖRA SÅ JÄVLA ONT GÖR DE! och till och med när jag inte rör de känner jag hur ont de gör!!:(:(
Ps..Towe filmade allt så om ni har tur kommer ni få sen de;)

¨
Några Bilder från idag


min bebbi är så snäll så hon plattar mitt hår!:D<33


Kommentarer
Postat av: ebba

såklart jag plattar ditt hår! gör ju allt för dig :) <33

2011-02-12 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0