Ville bara säga..<3

Att jag har den bästa, finaste,sötaste,snällaste,raraste,omtänksamma bästavän man någonsin kan önska sig!<3
Älskling jag kommer alltid att älska dig vad som än händer och det menar jag verkligen!!<3<3
har aldrig bråkat med dig och det är ett tecken på sann vänskap livet ut!!<3
Allt jag skriver nu är från mitt hjärta och jag kommer aldrig ändra på vad jag känner för dig!!!<3<3

ÄLSKAR DIG UTAV HELA MITT HJÄRTA!

Hoppar du så hoppar jag EBBA!<3

DETTA INLÄGG ÄR TILL MIN UNDEBARASTE Ebba ADOLFSSON!









Kommentarer
Postat av: Ebba

Asså gud sara! ÄLSKAR DIG HJÄRTAT! du + jag = FOREVER!

2010-11-25 @ 16:17:37
URL: http://ebbaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0