rebecca arrighi här!:)

hejsan saras bloggläsare, jag hade tänkt att gästblogga nu under veckan när sara är på gotland. vad ska jag säga då? jo, som ni kanske ser i rubriken så heter jag rebecca, jag går i samma skola som sara och det var där vi lärde känna varandra. vad mer ska jag skriva då? Kan väl berätta lite vad jag gjort under dagen.. Imorse vaknade jag och elin hemma hos mig vi käka frukost och fixa oss o sånt, sen stack hon hem. Efter det fixa jag lunch till familjen eftersom jag är så snäll;) sen stack jag och min syster ut och tog lite bilder. just nu gör jag ingenting sitter och väntar på att emelie ska komma hem från sin golfkurs för då ska jag antagligen träffa henne:) aa, det är lite som hänt och kommer hända idag.

 men nu ska jag tagga iväg och hitta på nåt skoj, slänger in en blid på mej också






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0