sorry sara

sorry sara och hennes bloggläsare att det varit lite dålig uppdatering här på bloggen , men emelie är sjuk så jag tror inte hon orkat blogga eller jag vet inte riktigt men iaf.. krya gumman! aa jag har inte varit hemma så mycket igår var jag hos mormor och morfar oh på ica maxi med mamma:P och på kvällen kom sofia. skulle vart med emelie men hon är sjuk som sagt. idag har jag och sofia varit inne i stan köpte en keps en tröja och nagelack :) men nu har ni fått lite uppdatering satt ni vet.

saaaaknar dig sara!



BILD FRÅN "KLASSRESAN"


/r'

Kommentarer
Postat av: ♥Emelie♥

HAHAHHAHHAHA KOLLA JONAS TILLÅT MIG ATT DÖ AV GARV!!!!!!!

2011-04-23 @ 17:59:50
URL: http://cherieemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0