igår

hade skit kul igår, ebba o jag gick hem till mig och sen tittade vi på tv och åt och satt vid datorn, vi hade satt in våran kaka i ungnen ´, men det skulle ta 45 minuter för den men det hade vi inte tänkt på, så när klockan var 5 över 5 och vi skulle vara där klockan halv 6! så vi fick ta ut den tidigare och sen vi vi sjus som tur var! när vi var i skolan tog vi bord och ställde upp allting, vi kokade kaffe som jag aldrig har gjort i mitt liv ;P hehe när alla föräldrar kom så köpte dem skit mycket kaffe så vi fick göra jätte mycket.... när alla föräldrar var i klassrummen hållde vi på att larva oss lite vi tog sprut grädde och stoppade in det i munnen SKIT ÄCKLIGT!;P.

lägger in bilder sen hittar inte mobilsladden;P hehe

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0