Towe!

IDAG FYLLER MIN ÄLSKADE TOWE 13 ÅR! GRATTIS!<3<3<3

Ja må du leva ja må du leva ja må du leva ut i hundrade år ja visst ska du leva ja visst ska du leva ja visst ska du leva ut i hundared år, och när du har levat och när du har levat och när du har levat ut i hundrade år ja då ska du skjutas ja då ska du skjutas ja då ska du skjutas på en skottkärra fram, och när du har............skjutists och när du har skjutits och när du har skjutuis på en skotkäärra fram ja då ska du hängas ja då ska du hängas ja då ska du hängas på en häst bak och fram, och när du har hängits och nä du har hängits och när du har hängits på en häst bak och fram, ja då ska du dränkas ja då ska du dränkas ja då ska du dränkas i en sjö av champagne♥ GRATTIS MIN ÄLSKADE TOWE ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA♥♥♥♥♥♥


//sara<3<3


Kommentarer
Postat av: Towe :)

Jag älskar dej Sara Asperheim !! <333333

2010-09-12 @ 22:18:52
Postat av: Sara

Älskar DIG med Towe!<3

2010-09-13 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0