Ni betyder så mycket ♥

Jag måste bara säga några saker till två personer. Dom här personerna ställer upp för mig , dom pratar i timmar med mig och lyssnar på mina problem. Jag vill att ni ska veta att ni är änglar som blivit nerskickade till jorden för att göra den till en bättre plats. Jag vet att jag kan lita på er till 150 % att ni inte går och sprider vidare saker. Jag har inte kännt er överdrivet länge med det spelar ingen roll.
Dom här personerna heter Emelie Walcott Och Rebecca Arrighi
Jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er grymt mycket!



Kommentarer
Postat av: rebecca arrighi

du betyder sara! jag älskar dig<3

2011-04-14 @ 16:40:03
Postat av: ♥Emelie♥

Du är världsbäst:D Love you ♥♥ Finns alltid för dej!

2011-04-16 @ 19:22:46
URL: http://cherieemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0