Du fattar ju ingenting

Idag var vi ju som sagt på vallen och åkte skridskor. Och det var iiiskallt!!!:O Jag frös till och med innan vi hade satt på oss skridskorna (när vi väntade på bussen:O och endå hade jag jätte mycket kläder på mig!!:O Efter vi hade åkt i typ 7 minuter så tog jag av mig mina skridskor och gick in på toaletten där det är jätte varmt!:D och värmde mig hihi, men sen gick vi in i ihallen (för vi hade åkt ute förut) och där satt jag och kollade när dom andra åkte med sen tog jag på mig skridskorna igen och underbara INA knöt dom åt mig!:D Men aja sen fjäskade vi för lärarna så vi fick sluta tidigare 12!:Dskulle dra till centrum med becca o emelie efter vallen men drog hem istället för jag frös så mkt:S ohh shiit vad lång inlägg ska ni sluta babbla nu;)


Du är mitt liv!


Kommentarer
Postat av: ebba

och du är mitt!

2011-02-20 @ 11:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0