Om mig

Namn - Sara Asperheim

percingar - öronen, vill ha i naveln
Tatueringar - inga ;)
Längd - 163? tror jag :)
Skostorlek - 36/37
Hårfärg - mörkbrunt
Är du kär i någon - nepp
Önskar du att du bodde någon annanstans - Ja i något varmt land ! ;)
Tänker du på självmord - Nej!
Tycker andra att du är attraktiv - haha hur ska jag veta de?:)

Använder du droger - Nej!
Vilket shampoo använder du - loreal paris elvie för färgat hår
Vilken parfym använder du - Använder många, paris hilton-heiress björn borg britney spears
Gillar du att tvätta - jag tvättar inte?;)

 

Din första:
Operation: Har inte gjort någon
Första piercingen: Öronen
Första priset: hahaha har typ aldrig vunnit ett pris x)
Första sporten du började med: innebandy men slutade tidigt
Första husdjuret: Katt
Första semestern: tror de var mallorca

 

Just nu:
Äter du: Ballerina kladdkaka
Dricker du: hallonpersika cider 
Ska du: gå ut
Lyssnar du på: från hjärtat/highwon
Väntar du på: ett sms
Tittar du på: Dataskärmen
Har på du på dig:svarta tights och en rosa tjocktröja :)

 

Din framtid:
Barn: ska ha barn dom är såå söta!:)
Giftemål: rikt haha skojja bara
Karriär: spelar ingen roll bara jag blir känd så ;)

Har du någonsin:

Kysst en främling: haha aa de har jag nog;)
Tappat bort glasögon/linser: Har inte något av de:)
Brutit ett ben: Nopp
Rymt hemifrån: haha nej 
Röntgats: jag vet inte räknas tandläkaren?;)
Gråtit när någon dött: Ja

Ljugit för någon: Ja, vem har inte?
Varit i slagsmål: nepp är en duktig flicka;D
Blivit arresterad: Nej


Tror du på:

Gud: Nej
Mirakel
Aliens: Aa, du vet jag brukar sitta och ha te party med dom ;)
Magi: ja
Himlen: Ja :)
Tomten: hehe ja...x)
Änglar: Ja

 

Senaste:
Film du hyrde: kommer inte ihåg :O

Film du köpte: Kommer inte heller ihåg;)
Låten du lyssnade på: från hjärtat
Låten du hade på hjärnan: I Just Had Sex haha
personen du ringde: Min gay bff ;)
program du tittade på: segermy haha
person som du tänkte på: privat, hihi<3

 

 

Favorit:
Mat: typ tjockis mat;) donken  nej men typ god mat?;D
Låt: homecoming 
Sak att göra: Vara med roligt folk!;)
Dryck: persika cider :)
Bil: BMW hihi ;)

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte :)
Personer från grundskolan du har kontakt med: Typ alla:)
Ärr du har på kroppen: typ 2-3 ?:)

 

Senaste:
Tidning du läste: in touch
Personen du fick mail av: får inte mail får sms? :)
Personen du fick brev av: Från min fjoooortis kusin typ för hundra år sen;)
Personen du fick sms av: Min lillasyster
Saken du köpte: kokosboll x)

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Gått i skolan och pratat med linus o varit med ebba o tilda i typ 1 sekund
Var det kul: Hhaha inte skolan men de andra var roligt:)
Hur tidigt stiger du upp: 06.35
Gillar du att slåss: nej, slår bara dom som förtjänar de!
Vad ska du göra ikväll: titta på one tree hill, hela natten och smsa
Är du seriös: serriös?
Var har du ont: i mitt knä! har värsta stora blåmärket som jag inte vet hur jag fått:(
Använder du hårspray: Neepp vill inte slita på mitt hår:)
Kan du stå på händer: Ja i typ 2 sekunder x)
Håkan Hellström eller The Ark: ingen!
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: ja!
Är du glad nu: ja jag är skiiit glad! som alltid..:D
Var du glad igår: hmm aa men jag är gladare idag:D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nepp
Stockholm är: bäääst!
Kan du sjunga: haha nej? elr folk säger de men..;)
Mer värt än guld: Nära o kära!
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Thailand, hawaii, turkiet
Påsar: hööh?

Ska bli skoj: onsdag o torsdag!:D

Ska inte bli skoj: matten-.-
Sparar till: hmm vet faktiskt inte:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0