Förlåt

Sitter vid min pappas datorn nu, och hittade just gamla bildeer, som var under en tid där jag var en idiot. Hur fan kunde jag vara så dum? Jag är ju fan helt dum i huvudet som gör en sån jävla dum sak! Om någon skulle gjort de mot mig hade jag aldrig mer pratat med den! Och nu när jag tänker tillbaka så ångrar jag allt, allt jag gjorde mot dig o dig o alla, Allt jag gjorde mot mig själv, jag fick gå hem med en klump i magen och grät till sängs. Men nu är jag så tacksam över att jag har fått tillbaka dig! Och de värsta gjorde jag mot dig, att han kunde vara värd de, nej inte en chans!
Förlåt för allting Älskar dig hoppas du vet de gumman.


Kommentarer
Postat av: ida yüksel

.. älskar dig<3

2011-03-09 @ 20:19:42
URL: http://iidayuksel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0