Jag vet att jag förlorar dig.

Inget känns som förr längre, Du var de bästa som fanns och de jag längtade till när jag var ledsen och behövde någon att prata me. Vi var som systrar, vi hade allt gemensamt. Du var den som gjorde min dag, den som lyste upp en mörk dag. Och nyårsafton är ett minne som jag aldrig kommer att glömma. Men nu är ingenting som de va, vi blir väldigt lätt irriterande på varandra och små tjafsar nästan varje dag. Och de värsta är att jag vet vad de beror på men, jag kan inte säga något..

De enda jag vill är att de ska bli som förut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig föralltid sara! Jag vill inte förlora dig, du är mitt allt! önskar att vi var lika tighta som förut, då var vi som systrar, det fanns liksom bara vi två. Det är rätt så bra nu med, men INGET kan slå den tiden då det bara fanns du och jag. Men jag finns alltid här för dig, när du än behöver hjälp! Älskar dig min allra bästavän!

2011-03-11 @ 07:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0